ERT 09 February 15:25
“Οι λάτρεις της μπύρας τώρα έχουν μια πολύ καλή δικαιολογία για να παραγγείλουν άλλον ένα γύρο, αφού ο ζύθος βοηθά ουσιαστικά στην ενδυνάμωση των οστών, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας νέας έρευνας. Συγκεκριμένα, ερευνητές του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας των Τροφίμων του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, ανακάλυψαν ότι η μπύρα είναι πλούσια πηγή πυριτίου και πιθανότατα βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, καθώς το πυρίτιο είναι το βασικό συστατικό για την αύξηση της οστικής πυκνότητας.”
|